19 år och,,,, inte mycket mer

Idag blir jag ett år äldre, vilket jävla merit!
Eftersom att jag i en evighet nu har whinat om att jag kommer dö ensam, möjligtvis i sällskap med massa katter, bestämde jag mig för att kolla upp om detta skulle stämma.
Jag googlade därför Anneli och vad är det för bild som kommer upp?
Ta-daa!
Jag börjar redan känna hur rynkorna träder fram, hur dubbelhakan sakta blir dubbelt så tydlig och hur mycket jag kommer älska mina katter som det nu är rätt självklart att jag kommer ha?
Jag har just sett min framtid och den har ni också fått tagit del av.
I rest my case!

Kommentarer
Postat av: Elina

Men det är ju i alla fall väldigt söta katter, om inte annat. ;)



Inhoppad från mer-trafik



Må väl!

2010-01-11 @ 18:26:06
URL: http://oonah.blogspot.com
Postat av: Carro

GRATTIS ÄNNEEELI :D

2010-01-11 @ 20:20:54
Postat av: christofffer

ååh vilken fin bild:) nya glasögon?

2010-01-12 @ 12:39:51
Postat av: anneli

Ja men det har jag faktiskt, vad glad jag blir att du såg det! Jag piffade till mig lite extra för din skull :)

2010-01-12 @ 16:02:33
URL: http://annelilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0