Comment

Vad kan man utläsa av mammas lilla kommentar som droppade in tidigare idag?
För det första när det skreks ut i rummet att det behövde bytas, var jag redan i ett country far far away.
För det andra, när vi var ute och gick, frös jag helt enkelt om händerna och valde därför att värma mig själv framför att hålla i Theodors vagn (han förstod mig, jag såg det på hans nickande att det var okej att göra på detta sätt)
För det tredje så tar jag helt avstånd från både pizzan och ölen, (när jag bjuder på något är det klart att ungen får en redig stänkare, här ska det inte knusslas inte) jag kan dock fråga mig själv varför inte jag fick någon pizza?
Och för det fjärde och sista....
Jag är alltså utslängd från min egna familj? Visst att jag är brevbärararens dotter men så vitt jag vet ska jag inte flytta till han? Jag har inte heller fått nått brev hem om att jag blivit bortadopterad?
Inte heller har jag blivit bortförd till ett fjärran land för att leka fru till en irakisk shejk? 
Nej nu hänger jag inte alls med i svängarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0