Not a chans in helvetet

PHUU! Rädslan slog till när jag fick ett sms från coach att kvällens träning är inställd.
Jag började skaka lite, hade inte långt till tårarna.
5 minuter senare fick jag ett nytt sms av coach där det stod att han bara skojade och att vi ska infinna oss i hallen som vanligt. Jag smålog. Jag log bredare. Jag skrattade. Trodde nästan att jag skulle bli tvungen att begrava näsan i religionsboken trots allt. Men icke, jag klarade mig undan detta hemska öde, ännu en gång. The victory is mine!

Kommentarer
Postat av: Natta

Haha vilken jäkla tur du hade då;D Vem bryr sig om skolan liksom när man kan spela fotboll;D

2010-03-16 @ 19:40:25
URL: http://nathalieehj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0