Today

Idag har/ska jag vara en hurtbulle, morgonen inleddes med en promenad i solen, tillsammans med Sofie entrade vi sedan gymmet. Efter detta begav vi oss till skolan för dagens lektion följt av en idrottslektion ledd av Carrori.Nu när jag äntligen återvänt till min käraste ägodel (datorn) så sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem så han kan laga mat till mig ( onödigt att göra det själv när jag bor hemma) för att sedan tvinga med Sofie ut på en joggingrunda runt halva staden
Pssst! JA, jag måste tvinga med henne annars kommer hon slänga ut sig att hon inte kan följa med för att hon är sjuk, mår dåligt, har blivit biten av en anakonda eller har amputerat ett ben... eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0